Klachtenregeling BAM Experience

Garantie
Wij geven om onze klanten en doen logischerwijze ons best om bestellingen in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Voor (vers) voeding gelden andere bepalingen. Wanneer er verkeerd geleverd is en de verpakking ongeopend, kunt u een retour verzendlabel bij ons aanvragen. Kwaliteit issues worden alleen in behandeling genomen wanneer het product op de juiste temperatuur is bewaard en de inhoud nog voor tenminste 80% intact is. Graag batchnummer en ev. foto’s meesturen.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons. Dan bekijken we wat de mogelijkheden zijn om het voor beide partijen zo goed mogelijk op te lossen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie